Wednesday, March 17, 2010

Hampa lagi..

Kat mana aku nie? Aku tgk sekeliling. Aku nampak matahari kaler purple, bulan sabit kale merah ade 6 semuanya. Heran sungguh!! Gunung2 tingi, pastu ade snow kat puncat gunung tue. Tibe2..Grrrrrrrrrrrrrrrrr, gunung tu bergoncang!! Pastu kluar lembaga besar gile mcm robot power rangers!! Robot tue kejar aku, aku larik skuat ati...Dushhhhhh. tersepak batu besar, aku jatuh tersembam kat tanah. Robot tue dtg dekat ngan aku mcm xmkan sebulan! Pika pika!! Keluar pikachu plak dah dr tanah, amende nih!!! Pikachu bg thunderbolt kt robot tue, terus meletop KAbbooooooooMMMM!!! Fuh selamat...Aku ckp terima aksih kat pikachu. Die plak xsemena-mena bertukar jadi raksaksa hodoh giler!! Aku nmpk tngan die makin menghampiri....Die genggam tnagan die lalu diketuk kepala aku kuat2. Tok tok tok!! adusss sakit gile. Tok tok tok!!

Ohhh, mimpi rupenye. Tok tok tok!! Eh ade org ketuk pintu. En. UPS kah?? Kasut aku.....!!! Aku terus bgun dengan muka bgun tido + tahi mata bertempek pegi bukak pintu. "Sorry to wake u up, u need to sign here, " speaking en. UPS itu. "Tape2. Kat mane nk sign nie? ohh, sini eh?" balas aku lalu mngambil kotak delivery itu. Eh, nie bukan kasut aku nie. Nie barang yg aku order 2 minggu lepas!!! Adussssssss..bile la nk smpai nie eh? Socks aku sume da koyak kene makan ngan kasut lame tue.

Aku bg can. Tunggu smpai pkul 5.30. Sekarang nie pkul 5.22 dah. Hurmmm, xsempat la nmpknye. Kjap agi nk g gym plak. Xpelah, pesan kat roomie aku jelah sruh tlg amik nnti. HAMPEH!!!

No comments:

Post a Comment